17.12.2011...Byla doplněna historie podvozku Diamond.
4.12.2011..Postupně zveřejňovaná, dnes dokončená úprava a doplnění článku o konstrukci Pensylvánského podvozku, články o vozech s pensylvánskými podvozky se úpravy dočkají...
12.10.2011...Doplnění nových informací se dočkal článek o konstrukci kluzného ložiska.
11.9.2011...Sprcha nových informací vás čeká v přepracovaném článku o tlakové části brzdy .
29.8.2011...Vzácné vyprávění pana Knížka ve kterém vzpomíná na nelehkou dobu 2. světové války.
1.4.2011...Na apríla bylo dokončeno vylepšení a doplnění článku o špalíkové brzdě.
12.3.2011...Zajímá vás, kolik energie je potřeba k uvedení vagónu do pohybu, nebo kolik energie spotřebuje vagón při vytápění? Pak čtěte článek Co spotřebuje vagón?
6.11.2010...Možná vám mapa stránek pomůže nalézt článek, který vám z důvodu narůstajícího objemu stránek zůstal skryt.
21.10.2010...Od roku 2011 bude mít výrobce povinnost instalovat na nové vozy přepravující nebezpečné zboží podle RID detektor vykolejení.
2.10.2010...Popis funkce regulace vzduchových pružin je popsán v článku o vzduchovém vypružení.
17.9.2010...Podrobně rozebrána problematika ložisek kluzných i valivých.
1.9.10...Jednotný pojezd dvounápravového nákladního vozu podle UIC 517 včetně animace kinematiky jeho závěsu je popsán v upraveném článku o rámových pojezdech.
26.8.10...Nový (od roku 2006) způsob označování vozů podle technické specifikace interoperability TSI je popsán v článku Označení železničních vozidel v oddílu VAGONY. Zde naleznete nově i rozhraní na výpočet kontrolní číslice.
11.08.10...Slíbený článek o rekonstruovaných vozech Btn 053 na vůz Bdtn typ 8-748.2.
28.07.10...Připravuje se článek o rekonstruovaných vozech Bdtn 054 (ex Baim), samostatně je v oddílu technika pojednáno o vakuovém systému WC firmy EVAC.