Vedení dvojkolí kyvnými rameny

Kyvné rameno 1 je jedním koncem uloženo pomocí
vedení dvojkolí podvozku 8-833
obr.1: vedení dvojkolí podvozku 8-833
silentbloku ke konzole rámu podvozku 2, druhý konec přechází přímo v ložiskovou skříň 3. Pro pružinu prvotního vypružení 4 zbývá malá zástavbová výška mezi podélníkem rámu podvozku a ložiskovou skříní, proto musí být v podélníku rámu podvozku vytvořena dutina. Tuhost podélného vypružení při vedení dvojkolí kyvným ramenem závisí na radiální tuhosti silentbloku v konzole rámu podvozku, tuhost příčného vypružení závisí na konstrukci nápravového ložiska (možnost naklápění) a na tuhosti silentbloku v konzole rámu podvozku

Vedení dvojkolí kyvným ramenem se vyznačuje přesným vedením dvojkolí v podélném směru a vyšší tuhostí příčného vypružení.

vagony.cz / pojezdy / podvozkové / vedení dvojkolí / kyvné rameno