Vedení dvojkolí kyvnými rameny
Kyvné rameno 1 je jedním koncem uloženo pomocí
|
obr.1: vedení dvojkolí podvozku 8-833
|
silentbloku ke konzole rámu podvozku
2, druhý konec přechází přímo v ložiskovou skříň
3. Pro pružinu prvotního vypružení
4 zbývá malá zástavbová výška mezi podélníkem rámu podvozku a ložiskovou skříní, proto musí být v podélníku rámu podvozku vytvořena dutina.
Tuhost podélného vypružení při vedení dvojkolí kyvným ramenem závisí na radiální tuhosti silentbloku v konzole rámu podvozku, tuhost příčného vypružení závisí na konstrukci nápravového ložiska (možnost naklápění) a na tuhosti silentbloku v konzole rámu podvozku
Vedení dvojkolí kyvným ramenem se vyznačuje přesným vedením dvojkolí v podélném směru a vyšší tuhostí příčného vypružení.
vagony.cz / pojezdy / podvozkové / vedení dvojkolí / kyvné rameno