Modernizovaný podvozek
Görlitz V - Dunakeszi
Původní podvozek Görlitz V typ 64 V vyrobený ve vagonce Györ Vagongyar byl v roce 1996 modernizován firmou DVJ Dunakeszi Maďarsko s cílem zlepšení jízdních vlastností při rychlosti 160 km/h
snížení dynamických účinků způsobených jízdou na vůz i trať, snížení hluku a dosazení kotoučové brzdy místo špalíkové.
Konstrukce podvozku
- Hmotnost 6000 kg (úspora cca 200 kg proti Görlitz V)
- Nejvyšší rychlost 160 km/h
- Rozvor podvozku 2500 mm
- Vozy s podvozky Dunakeszi: Aee, Bee, Bpee
|
Provedené úpravy podvozku Görlitz V:
- dosazena kotoučová brzda (na každý kotouč 1 brzdová jednotka)
- dosazena moderní protismyková ochrana
- zavázáno dvojkolí nového typu s průměrem ložiskového čepu 130 mm
- upraveno vedení dvojkolí
- dosazeny pryžové odhlučňovací prvky
- změněno zavěšení nosiče vypružení
- nově provedena vazba nosičů pružin
- nové narážky omezující podélný i příčný pohyb kolébky vůči rámu podvozku
- dosazení pružné narážky pružin druhotného vypružení
- dosazen nápravový uzemňovač
|
vagony.cz / pojezdy / podvozky / Görlitz V - Dunakeszi