Čtyřnápravový osobní vůz druhé třídy určený pro mezinárodní provoz v režimu RIC rychlostí do 160 km/h, vůz s postranní chodbou a 11 oddíly.
Výrobce vozu WEB Waggonbau Bautzen,vyráběno vletech 1986-87. Vytápění vozu je teplovzdušné s elektrickým ohřevem a dvoukanálovým rozvodem ohřátého vzduchu s automatickou regulací teploty a ruční regulací v oddílech. Napěťová soustava o jmenovitých napětích 1000 V střídavých 50 hz a 16,7 hz, 1500 V stejnosměrných a střídavých 50 hz, 3000 V stejnosměrných a střídavých 50 hz. Zásobování elektrickou energií je řešeno pomocí centrálního zdroje energie CZE a akumulátorové baterie, palubní napětí 24-30 V. Přechod mezi vozy je pryžovými návalky a sklopnými můstky, čelní dveře dvoukřídlé posuvné. Okna v oddílech a postranní chodbě polospouštěcí s dvojitým bezpečnostním sklem a vyvažovačem nad oknem
Max výška | 4050 mm |
Max šířka | 2824 mm |
Délka přes nárazníky | 26 400 mm |
Vzdálenost otočných čepů | 19 000 mm |
Míst k sezení | 66 |
Nástupní dveře | Předsuvné jednokřídlé s dálkovým ovládáním a blokováním |
vagony.cz / pojezdy / podvozkové / podvozek GP 200 / vozy Bmee