vozy s podvozky Görlitz V/Dunakeszi

Modernizovaný podvozek
Görlitz V - Dunakeszi

Původní podvozek Görlitz V typ 64 V vyrobený ve vagonce Györ Vagongyar byl v roce 1996 modernizován firmou DVJ Dunakeszi Maďarsko s cílem zlepšení jízdních vlastností při rychlosti 160 km/h snížení dynamických účinků způsobených jízdou na vůz i trať, snížení hluku a dosazení kotoučové brzdy místo špalíkové.

Konstrukce podvozku

  • Hmotnost 6000 kg (úspora cca 200 kg proti Görlitz V)
  • Nejvyšší rychlost 160 km/h
  • Rozvor podvozku 2500 mm
  • Vozy s podvozky Dunakeszi: Aee, Bee, Bpee

Provedené úpravy podvozku Görlitz V:

  • dosazena kotoučová brzda (na každý kotouč 1 brzdová jednotka)
  • dosazena moderní protismyková ochrana
  • zavázáno dvojkolí nového typu s průměrem ložiskového čepu 130 mm
  • upraveno vedení dvojkolí
  • dosazeny pryžové odhlučňovací prvky
  • změněno zavěšení nosiče vypružení
  • nově provedena vazba nosičů pružin
  • nové narážky omezující podélný i příčný pohyb kolébky vůči rámu podvozku
  • dosazení pružné narážky pružin druhotného vypružení
  • dosazen nápravový uzemňovač

Dunakeszi

vagony.cz / pojezdy / podvozky / Görlitz V - Dunakeszi